Klantenservice

We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet zodat je snel een antwoord hebt op je vraag. Liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

BEREIKBAARHEID

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 16:30. Je kunt contact met ons opnemen via:

✉  customerservice@blackstone.nl

☎  +31 (0)182 616 060

 

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer de maat die je nodig hebt en klik op “Plaats in winkelmandje” wanneer je een product wilt kopen. Om de bestelling af te ronden ga je naar je winkelmandje rechtsbovenin en klik je op bekijk winkelmandje. Je komt nu in het betalingsproces, waarbij je je verzend- en factuuradres invult en een betalingsmethode kiest.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Een loginaccount kun je eenvoudig en snel aanmaken. Vul alle velden in op de Account pagina en klik op 'Maak je Blackstone Account aan'.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt

Dat gebeurt iedereen wel eens, vraag hier een nieuw wachtwoord aan

BETALEN

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

iDEAL Mastercard VISA Paypal Afterpay Sofort Banking Bancontact/Mr.Cash

BEZORGEN

Hoe kan ik mijn zending volgen?

U ontvangt van ons een Track & Trace zodra wij uw bestelling hebben aangemeldt bij PostNL. Heeft u geen mail ontvangen? Neem dan contact op met Customer Service

Wat is de levertijd?


NL: 1-2 werkdagen Binnen EU: +/- 1 week Buiten EU: +/- 1-2 weken

Met welke vervoerder sturen jullie mijn zending?

Wij gebruiken standaard PostNL. Voor zendingen buiten Nederland zal PostNL uw zending overdragen aan één van hun partners.

Wat zijn de bezorgkosten?


NL: Gratis verzending Binnen EU: €9,95 Buiten EU: €24,95

Kan ik een ander afleveradres gebruiken?

Ja, in de checkout kunt u ander adres opgeven dan het factuuradres. U kunt uw bestelling dus ook laten bezorgen op bijvoorbeeld uw werk. Wij kunnen vooralsnog geen pakketjes bezorgen bij packstations.

Bij welke afhaalpunten kan ik mijn zending ophalen?

PostNL heeft een uitgebreid netwerk van afhaalpunten. Kijk op de website van PostNL voor een actueel overzicht van pick up locaties bij u in de buurt.

RETOURNEREN

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Zijn de schoenen toch niet helemaal naar wens? U kunt de schoenen retourneren binnen 30 dagen naar:

Blackstone Footwear
Antwoordnummer 10617
2800 WB
Gouda
Nederland

Let op dat u de schoenen ongedragen en in de originele en onbeschadigde verpakking aan ons retourneert. Zorg er voor dat uw pakketje zo verpakt is dat het geschikt is voor verzending.

Wat zijn de regels omtrent retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren mits ongedragen (passen mag natuurlijk wel) en in originele en onbeschadigde verpakking.

Wat is het retouradres?

Blackstone Footwear
Antwoordnummer 10617
2800 WB
Gouda
Nederland

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Wanneer u ons antwoordnummer gebruikt dan is retourneren binnen Nederland geheel kosteloos.

Ik ben het retourformulier kwijt en wil wat terugsturen.

U kunt ons retourformulier hier downloaden.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?

Normaal gesproken hebben wij maximaal 5 werkdagen nodig om een retour te verwerken. In sommige perioden zoals SALE of Kerst kan het iets langer duren. Vind je dat het te lang duurt? Neem dan contact op met onze Customer Service.

Kan ik ook mijn geld terugkrijgen als ik mijn bestelling retourneer?

Ja. Wanneer je iets aan ons retourneerd dan zullen wij standaard altijd je geld terugstorten

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?

Het terugstorten van geld gaat via onze betaalprovider Buckaroo. Wanneer wij de refund uitvoeren zal het geldbedrag binnen 1-2 werkdagen op uw rekening staan.

Kan ik bestelde schoenen omruilen?

We kunnen artikelen helaas niet ruilen. Het aankoopbedrag van alle geretourneerde artikelen wordt na ontvangst door ons teruggestort. Als je artikelen wilt ruilen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.