FAQ Blackstone

    Algemeen

    • Hoe kan ik jullie klantenservice bereiken?

      Staat je vraag niet tussen de FAQ of wil je iets weten over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice afdeling! Onze collega’s van de klantenservice zijn maandag t/m vrijdag, van 8.30 – 17.00 bereikbaar. Je kan ons bereiken via webshop@blackstone.nl of +31 182 688 029.

    • Waar kan ik de Algemene Voorwaarden vinden?

      De link naar de Algemene Voorwaarden kan je onderaan elke pagina vinden.

    • Hoe groot/klein vallen jullie maten?

      Over het algemeen vallen de schoenen van Blackstone iets groter dan je misschien gewend bent. Dus twijfel je tussen 2 maten? Dan is de kans groot dat de kleinere maat van de 2 de juiste voor je is. Wil je het zeker weten? Op elke productpagina staat een link 'Maattabel', hierin staat alle informatie die je nodig hebt.

    • In welke maten zijn jullie schoenen te verkrijgen?

      Voor al onze schoenen voeren wij een ruime maatboog, zodat bijna iedereen onze schoenen kan dragen, ongeacht de maat die je hebt. Kinderenmaten lopen van 23 tot en met 40, damesmaten van 35 tot en met 44 en herenmaten van 39 tot en met 50.

    • Welke materialen worden er gebruikt in jullie producten?

      Blackstone’s schoenen hebben een duidelijk DNA, zowel in stijl als in gebruik van kwalitatieve materialen. De stijl van Blackstone is stoer, comfortabel en eigenwijs. Deze stijl zie je terug in de karakteristieke zool, het gebruik van kwalitatieve materialen zoals leer, nubuck, suède en verwassen canvas en de zorg waarmee Blackstone schoenen zijn vervaardigd door onze vakmensen.

  • Bestellen & bezorgen

    • Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

      Over het algemeen vallen de schoenen van Blackstone iets ruimer dan je misschien gewend bent. Dus twijfel je tussen 2 maten? Dan is de kans groot dat de kleinere maat van de 2 de juiste voor je is. Wil je het zeker weten? Op elke productpagina staat een link 'Maattabel', hierin staat alle informatie die je nodig hebt.

    • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

      Het ligt eraan wanneer je je bestelling hebt geplaatst en waar het naartoe moet, maar wij doen er in ieder geval alles aan om je bestelde schoenen zo snel mogelijk bij je af te leveren. Wanneer je je bestelling voor 14.00 op werkdagen bestelt, dan worden je schoenen dezelfde dag nog verstuurd. Wij versturen je bestelling met PostNL. Binnen Nederland duurt het ongeveer 1 – 2 dagen. Naar België 2 – 3 dagen, Duitsland, Engeland en Frankrijk 4 – 6 dagen en daarbuiten 8 – 15 dagen, afhankelijk van het land van bestemming.

    • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

      Nadat wij jouw bestelling hebben ontvangen, wordt deze vrijwel direct verwerkt. Wanneer je bestelling verwerkt is, kunnen wij deze niet meer wijzingen. Maar je kan altijd met de klantenservice bellen om te vragen of de bestelling al verwerkt is en of deze nog aangepast kan worden. Je kunt de klantenservice bereiken op +31 182 688 029.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren?

      Wanneer je bestelling nog niet door ons verzonden is, kan deze geannuleerd worden. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31 182 688 029.

    • Wat als ik het verkeerde afleveradres heb opgegeven?

      Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31 182 688 029. Als de bestelling nog niet verzonden is, kunnen we het afleveradres nog veranderen. Als de bestelling al verzonden is, moeten we contact opnemen met PostNL om te kijken wat we kunnen doen.

    • Kan ik mijn bestelling volgen?

      Wanneer je je bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Wanneer je bestelling klaarstaat voor verzending, krijg je van ons een track & trace nummer. Met dit nummer kan je je bestelling volgen, via de site van PostNL.

    • Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

      Wil je je bestelling op je werk ontvangen? Of ergens anders waar het jou het beste uitkomt? Dat kan! Vul het adres in waar je het pakketje wilt ontvangen bij ‘Afleveradres’ tijdens het afrekenen en dan komt PostNL jouw bestelling daar brengen.

    • Is de collectie in de webshop het volledige aanbod?

      Je kan bij ons met Ideal, Paypal, Visa, Mastercard, Sofort Banking en GiroPay betalen. Maar je kan ook achteraf betalen via AfterPay.

  • Betalingsmogelijkheden

    • Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

      Je kan bij ons met Ideal, Paypal, Creditcard (Visa en MasterCard), Sofort Banking en Bancontant/MrCash betalen.

    • Hoe lang duurt een terugbetaling na betaling via Ideal, Paypal or Creditcard?

      Wanneer wij een retour hebben ontvangen en hebben goedgekeurd, wordt de betaling binnen 3 werkdagen teruggestort bij je betalingsprovider, via wie je je bestelling hebt betaald. Het ligt aan je betalingsprovider hoe snel zij deze terugbetaling verwerken. Over het algemeen kan dit ook een aantal dagen tot een week duren. Over het algemeen zijn duurt de terugbetaling via Creditcard het langst.

    • Zijn de prijzen in de webshop gelijk aan die in jullie verkooppunten?

      Ja, wij hanteren op onze webshop, net als de winkels, de consumentenadvies prijs.

    • Kan ik met waardebonnen/cadeaukaarten betalen?

      Dit is helaas (nog) niet mogelijk.

  • Ruilen & retourneren

    • Hoe kan ik mijn product retourneren of ruilen?

      Hier kan je lezen hoe je je product kan retourneren of ruilen. Heb je geen retourformulier ontvangen of ben je het kwijtgeraakt? Maak je geen zorgen, je kan het formulier ook hier downloaden.

    • Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren?

      Binnen Nederland kan je gebruik maken van ons antwoordnummer, waardoor de terugzending gratis is. Binnen en buiten de EU zijn de verzendkosten voor het terugsturen van je pakket voor eigen rekening. Dit geldt ook voor eventuele additionele heffingen en belastingen bij de douane. Wil je de schoenen ruilen? Dan sturen we de nieuwe schoenen kosteloos naar je toe.

    • Kan ik een afgeprijsd product gratis retour sturen?

      Binnen Nederland kan je je bestelling gratis retourneren, via ons antwoordnummer. Mits de schoenen ongedragen zijn, in originele verpakking en binnen 30 dagen na ontvangst. Buiten Nederland zijn de kosten van het retourneren voor eigen rekening. Dit geldt ook voor eventuele additionele heffingen en belastingen bij de douane.

    • Hoe moet ik een product retourneren als de verpakking beschadigd is?

      Als je een mail met foto van de beschadigde verpakking naar onze klantenservice afdeling stuurt, kunnen wij je snel verder helpen. Het mailadres is webshop@blackstone.nl

    • Krijg ik mijn betaalde verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?

      Als je verzendkosten hebt betaalt voor de heenzending van je bestelling en de retourzending van je gehele bestelling wordt door ons goedgekeurd, dan krijg je ook de betaalde verzendkosten terug.

    • Hoeveel dagen mag ik een product op zicht hebben?

      Bij Blackstone geldt er een retourtermijn van 30 dagen. Dit houdt in dat je na ontvangst van je bestelling je 30 dagen de tijd hebt om te oordelen of je de schoenen wilt hebben en terug te sturen.

    • Kan ik mijn product ook bij een van jullie verkooppunten terugbrengen?

      Dit is helaas niet mogelijk.

  • Garantie & klachten

    • Hoe kan ik mijn product het beste onderhouden?

      Klik hier voor onze onderhoudsinstructies. Daar kan je ook een aantal tips van ons vinden om je schoenen zo lang mogelijk mooi te houden.

    • Ik heb een verkeerd, kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?

      Vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het snelst is om ons een foto van de schoenen te mailen, dan kunnen we er meteen mee aan de slag! Je kan mailen naar webshop@blackstone.nl, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op!

    • Hoe kan ik een klacht melden over een product?

      Als je een klacht hebt, kan je deze het beste via de mail bij ons melden, het liefst met een foto van de klacht. Dan zien we meteen wat er aan de hand is, en kunnen we je zo snel mogelijk helpen. Stuur je mail naar webshop@blackstone.nl en we zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.